Un cuvant de la adminul blogului

Standard

Bun, hai c-am scapat de cicalitorii astia de mami si tati si pot in sfarsit sa scriu fara cenzura. Sa stie toata lumea ca eu sunt de fapt creierul din spatele acestui blog, adevaratul admin care supervizeaza postarile si tot contentul articolelor de aici. Ma ajuta si sora-mea dar nu tasteaza la fel de repede ca mine. Ea a ales interfata grafica (recunosc ca este o alegere buna), dar cand vine vorba de elemente tehnice I am the one 🙂

Bun, hai sa postez repede ca termina mami si tati baita pentru sora-mea si iar intervin cu cenzura. Cel putin am apucat sa va spun adevarul. Nimic nu este ceea ce pare 🙂

The truth is out there …

9 răspunsuri »

  1. :)) Admin dragut, spune-mi si mie secretul tau. Cum reusesti sa pastrezi asa curat biroul?
    Incearca sa te impui in fata lor, bate cu lingurita in masa, fa ceva sa poti sta mai mult la calculator. :))

  2. Pingback: Leapsa – Pune punctul pe I | AdryMe.Eu

Ce parere ai?

