Bine v-am gasit

Standard

Am bucuria de a fi parinte si nimic nu poate egala acest lucru. Copii sunt cea mai mare realizare si scopul meu in viata. Dar inevitabil sunt si probleme care trebuie rezolvate si am initiat acest blog cu dublu scop: pe de-o parte sa pot impartasi din experienta capatata, iar pe de alta parte, pentru a putea cere ajutorul altor parinti cand apar noi probleme.

Imi doresc sa gasesc in blogosfera o comunitate a parintilor pentru un schimb interesant de informatii si opinii privind cresterea copiilor.

Sper sa ne vedem cat mai des!

5 răspunsuri »

    • Multumim … da, cu siguranta si alimentatia va fi una dintre teme, mai ales ca pentru noi este o preocupare importanta. Cel mic nu se prea da in vant dupa mancare si ia foarte putin in greutate …

Ce parere ai?

